Gyenis András

Asszertiv kommunikáció

Kurzus összefoglaló:

A vállalatokon belül és a vállalat ügyfeleivel is az interperszonális munkakapcsolatok jelentik a leggyakoribb érintkezési formát. A személyes megbeszélés a legjellemzőbb kommunikációs forma. A külső és belső ügyfelekkel folytatott beszélgetések stílusa, érzelmi tónusa határozza meg a szervezeten belüli együttműködési lehetőségeket. Ha ezek a beszélgetések nem megfelelő hangulattal társulnak, úgy a munkatársak közötti viszony romlik, mely rányomhatja bélyegét az egyéni és vállalati eredményekre is.

Kinek kell résztvenni:
Managerek és alkalmazottaknak minden szintről akik szeretnének hatásosabban és kevesebb feszültséggel egymással kommunikálni.

Mit tanulsz:

  • Munkahelyi kapcsolatok javítása a kommunikációs hídak építésével
  • Az aszertív kommunikáció elsajátítása
  • A passzív, az agresszív vagy a passzív-agresszív stílusú emberek kezelése
  • A konfliktus kezelés mesteri módja
  • Kommunikációs folyamatok és a benne rejlő veszedelmek
  • A valódi kommunikáció szentgrálja

Opciónális hozzá illendő kuzusok:

Kurzus hossza:
Ez a kurzus szabható szükségtől függően:

  • 2 napos workshop
  • Egész napos workshop
  • Fél napos workshop
  • endezvényen min. 1 órás előadás.
"Végre tudom mit és hogyan kell mondani"
"Soha többet nem beszélek úgy a fönőkömmel"

Kapcsolat

Amennyiben kérdésed merülne fel, keress bátran!

Név: * 
E-mail: * 
Üzenet: * 

Add meg a képen látható biztonsági kódot: 

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj az elsők között a legújabb videókról.